سایت دانلود پایان نامه های رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

 شناسایی عوامل موثر بر شیفتگی به برند مورد مطالعه برند آدیداس

قسمتی از متن پایان نامه :

مقدمه

برندها جزء جدانشدنی زندگی مصرف‌کنندگان و در همه وجوه آن حاضر هستند. در واقع در دنیایی که می‌توان شباهت‌های زیادی میان انواع کالاها از مواد غذایی گرفته تا کامپیوترها و خدماتی که شرکت‌ها عرضه می‌کنند نظاره نمود، این برندها هستند که تأثیر متمایز‌سازی و شخصیت‌آفرینی برای انواع بی‌شمار کالاها و خدمات را اعمال می‌کنند. پیش روی، خاصیت سازش‌‌ناپذیری جهان مدرن، بشر امروز را فرا می‌خواند تا هر چه بیشتر از ظرفیت تجربه‌های پراکنده و چندپاره اطراف خود بهره‌برداری کند و برندها جزئی از این تجربیات محسوب می شوند.

این واقعیت را نمی‌توان صرف نظر کرد که مصرف‌کنندگان قادرند با برندها روابط خاصی مستقر کنند. روابطی که در ادبیات بازاریابی آن را ارتباطات مصرف‌کننده-برند می‌نامیم و می‌تواند شامل جنبه‌های عاطفی نیز باشد. مسئله اصلی این پژوهش این می باشد که به مطالعه وجوه عاطفی و نیز مراتب بالاتری از احساساتی زیرا وفاداری و دوست‌داشتن برند بپردازد و نیز این سوال اصلی را مطرح می کند که مصرف‌کنندگان چگونه و بر اثر چه عواملی قادر خواهند بود احساسی به مانند شیفتگی را نسبت به برندها تجربه کنند.

برای پاسخ به این سوال در این فصل با مفاهیم کلیدی مرتبط با برند و ارتباطات مصرف‌کننده-برند آشنا می‌شویم. نخست تبیین مختصری بر ادبیات برند، مدیریت برند و برندینگ خواهیم داشت و سپس به گونه مشروح ارتباطات مصرف‌کننده-برند، احساس شیفتگی به برند و عوامل بستر ساز این احساس را مطالعه خواهیم نمود. در پایان این فصل نیز بر تحقیقات انجام‌شده قبلی در زمینه روابط عاطفی با برندها مروری خواهیم داشت.

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف پژوهش

این پژوهش شامل اهداف نظری و اهداف کاربردی به تبیین زیر می‌باشد :

1-3-1- هدف نظری

شناسایی عوامل موثر بر شیفتگی به برند در مصرف‌کنندگان برند آدیداس[1]

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

2-3-1- هدف کاربردی

کمک به تولیدکننده پوشاک ایرانی برای ارتقای جایگاه برند خود در بازار بسیار رقابتی و شیفته‌کردن هر چه بیشتر مصرف‌کننده به تولیدات پوشاک ایرانی.

[1] – adidas